Ingen netværksforbindelse

Hvis du har forsøgt at autorisere dit Finale nodeprogram, og du får meddelelsen, at der ikke er noget netværk, så følg vejledningen her nedenfor.

Start Finale ved at højreklikke på programmet og vælge "Kør som administrator". Nedenstående vindue dukker op:

Klik på [ Authorize Now... ] og dette vindue dukker op:

Skriv dit navn og Finale's serienummer ind i ovenstående formular, hvis det mangler.

Klik på [ Næste > ] og dette vindue dukker op:

Klik på [ Continue ] og dette vindue dukker op:

Klik på [ Næste > ] og dette vindue dukker op:

Du kan nu vælge...

  1. ...at klikke på knappen [www.finalemusic.com] og følge vejledningen på skærmen.

  2. ...at ringe til os på 60609083 og få oplyst din "Authorization Code".
    Vi skal blot bruge dit Finale programs Serial Number og User Code, som du finder i ovenstående vindue.

Når autorisationskoden er skrevet ind, kan du klikke på [ Næste ] og Finale vil være autoriseret og klar til brug.

Vælger du IKKE at ringe til os, men i stedet at klikke på knappen [www.finalemusic.com] og følge vejledningen på skærmen, så vil du møde dette vindue i din browser:


Vælg det rette i de fire felter ovenfor. Klik på [Next]

Udfyld med navn eller computernavn eller lokalitet (spisestuen, Sørens PC, eller hvad du nu vil).
Skriv "User Code" ind.
Vælg computer-styresystem.
Klik på [Next]

Sæt de rette flueben i ovenstående og sæt en prik forneden ud for det, der betegner dig bedst.
Klik på [Next]

I ovenstående vindue får du oplyst Finale-programmets "Authorization Code".
Den sendes også til dig med mail.

Den skal skrives ind i det vindue, vi viste dig længere oppe på siden. Her kommer det igen:

Når autorisationskoden er skrevet ind, kan du klikke på [Næste] og Finale vil være autoriseret og klar til brug.

© Copyright 2017 Indigo 2